Ofte stilte spørsmål

Angrerett

Betaling

Feil og mangler

Kjøpshjelp

Levering og frakt

Svar:

Om du velger å oppgi mobilnummer til oss når du bestiller, får du hentelapp fra Posten på SMS samt på e-post. Disse skal du motta umiddelbart når pakken ligger klar på postkontoret. Om du ikke oppgir mobilnummer i bestillingen, får du kun hentelapp på e-post, det er derfor viktig at du oppgir riktig e-post adresse ved bestilling.

Reklamasjon

Spør Kundeservice

I Kondomeriet gjør vi vårt ytterste for at alt skal gå raskt og effektivt fra du bestiller hos oss, til pakken blir sendt med valgt leveringsmetode. Spørsmål vedrørende pakken din, som sporingsnummer, restet/manglende produkt, betaling, reklamasjon, angrefrist eller orgasmegaranti kan rettes til kundeservice. Send oss en e-post, så vil vi besvare henvendelsen din så raskt vi kan og senest innen neste virkedag. Ved høytider og røde dager må man beregne noe lenger responstid.

Kundeservice er også tilgjengelig på telefon 66 81 21 02 mellom kl. 09:00 og 15:00 alle virkedager.