Ofte stilte spørsmål

Angrerett

Betaling

Feil og mangler

Kjøpshjelp

Svar:
Det kommer an på hvilket produkt det er. Hvis det er et produkt som inngår i vårt hovedsortiment kommer produktet sannsynligvis inn igjen. Er det et spesielt produkt du lurer på er du velkommen til å kontakte kundeservice. Noen kunder har dessverre også problemer med nettleseren innimellom. Forsøk å lukke nettleseren i minimum 5 minutter, før du åpner den igjen. Du kan også forsøke å benytte en annen nettleser. Dersom problemet vedvarer anbefaler vi å ta kontakt med kundesupport hos din PC-leverandør for å få hjelp med problemet.

Levering og frakt

Reklamasjon

Spør Kundeservice

I Kondomeriet gjør vi vårt ytterste for at alt skal gå raskt og effektivt fra du bestiller hos oss, til pakken blir sendt med valgt leveringsmetode. Spørsmål vedrørende pakken din, som sporingsnummer, restet/manglende produkt, betaling, reklamasjon, angrefrist eller orgasmegaranti kan rettes til kundeservice. Send oss en e-post, så vil vi besvare henvendelsen din så raskt vi kan og senest innen neste virkedag. Ved høytider og røde dager må man beregne noe lenger responstid.

Kundeservice er også tilgjengelig på telefon 66 81 21 02 mellom kl. 09:00 og 15:00 alle virkedager.