Ofte stilte spørsmål

Angrerett

Betaling

Feil og mangler

Kjøpshjelp

Svar:

Ja, du kan endre adresse under bestillingsprosessen for å sende en gave til en venn eller partner. Dette gjelder dersom du handler som gjest, og ikke er logget inn med brukernavn og passord.

Levering og frakt

Reklamasjon

Spør Kundeservice

I Kondomeriet gjør vi vårt ytterste for at alt skal gå raskt og effektivt fra du bestiller hos oss, til pakken blir sendt med valgt leveringsmetode. Spørsmål vedrørende pakken din, som sporingsnummer, restet/manglende produkt, betaling, reklamasjon, angrefrist eller orgasmegaranti kan rettes til kundeservice. Send oss en e-post, så vil vi besvare henvendelsen din så raskt vi kan og senest innen neste virkedag. Ved høytider og røde dager må man beregne noe lenger responstid.

Kundeservice er også tilgjengelig på telefon 66 81 21 02 mellom kl. 09:00 og 15:00 alle virkedager.