Frustrerende ferie - del 1

"Jeg så ned på pikken min som var fanget i et bur. Trine gikk ned på kne foran meg og låste buret med en hengelås. Jeg hadde sette dette før, men trodde aldri at jeg skulle oppleve det. Jeg så spørrende på Trine. Hun sa med streng, sexy stemme: "Dette skal du ha på deg helt til siste dag av ferien"

Før jul så jobbet jeg mye, veldig mye. Trine klaget ikke, men jeg hadde dårlig samvittighet. Jeg lovet henne at ut på nyåret så skulle vi reise vekk, bare vi to. Hun likte tanken og begynte med en gang å se på ulike reisemål. Hun sa at hun hadde funnet den perfekte ferien for oss, men hun ville ikke si noe om hvor vi skulle. Etter hvert så sluttet jeg å spørre, jeg lot henne få beholde hemmeligheten og bare gledet meg til å være sammen med henne. Dagen før vi skulle reise så spurte jeg hva slags klær jeg trengte, men hun sa at hun allerede hadde pakket for meg og at jeg ikke trengte å tenke på noe som helst, hun hadde alt under kontroll. Neste dag satt vi på flyplassen, hun hadde sjekket inn og først når vi gikk til gaten så fant jeg ut at flyet vi skulle ta gikk til Gran Canaria.

Vi gikk av flyet og ut til en ventende taxi som Trine hadde bestilt. En halvtime senere så kjørte drosjen inn på parkeringsplassen foran et hotell og slapp oss av. Jeg tok med meg kofferten og gikk bak Trine inn på hotellet. Ved resepsjonen ble vi møtt av en velkledd eldre herre og Trine sjekket oss inn. En yngre mann kom og tok kofferten vår og viste oss veien til rommet vårt. Vi passerte bassengområdet og der så jeg at alle som var der lå nakne. Tankene begynte å vandre, hadde Trine booket oss inn på et nudisthotell? Jeg tente på tanken, jeg likte å se Trine naken og jeg likte at andre så Trine naken. For et år siden så innledet hun jo et forhold til kameraten min, Øystein, og jeg fikk både se på og delta og vi elsket det begge to. Etter at vi hadde kommet inn på hotellrommet spurte jeg Trine om det var derfor hun hadde vært så hemmelighetsfull. Hun smilte, nikket og sa at hun ville overraske meg med en sexy uke her. Hun ba meg gå inn på badet og fjerne alt håret nedentil før vi skulle ut og sole oss.

Det var ikke så lenge siden jeg barberte meg, så det holdt at jeg gikk over med høvelen og fjernet det som hadde vokst ut igjen. Da jeg kom ut igjen fra badet så stod Trine naken med hendene bak ryggen. Hun var helt glatt nedentil, det var tydelig at hun var forberedt på dette. Jeg spurte hva hun hadde bak ryggen, hun tok fram et blindfold som hun plasserte foran øynene mine. Jeg ventet spent på hva som ville skje videre. Jeg kjente at hun grep om ballene mine og presset den inn i en slags ring. "Hva gjør du?" spurte jeg. Hun ba meg slappe av og vente. Jeg gjorde som hun sa. Etter at ballene min var kommet inn i ringen så tok hun tak i pikken min og presset den inn i den samme ringen. Det var litt ubehagelig, men hun beroliget meg og sa at hun snart var ferdig. Videre førte hun pikken min ned i et slags hylster før hun tok tak i ringen og festet hylsteret. Hun reiste seg og tok av meg bindet jeg hadde foran øynene.

Jeg så ned på pikken min som var fanget i et bur. Trine gikk ned på kne foran meg og låste buret med en hengelås. Jeg hadde sette dette før, men trodde aldri at jeg skulle oppleve det. Jeg så spørrende på Trine. Hun sa med streng, sexy stemme: "Dette skal du ha på deg helt til siste dag av ferien, først da slepper jeg deg fri og gir deg den beste orgasmen du noensinne har opplevd!" Tanken tente meg og jeg protesterte ikke. Sammen gikk vi ut og la oss ved bassenget. Jeg fikk mange blikk der jeg lå naken med pikken i bur. Det så ut som Trine nøt det. Hun hadde all makt og jeg kunne ikke gjøre noe. Det gikk ikke lang tid før det kom et par bort til oss og satte seg ned og presenterte seg som Mark og Susie. Jeg rakk ikke si noe før Trine presenterte seg selv med navn og meg som sin "cuck husband".

Mark og Susie var briter og Mark spurte om hvordan det føltes å være i bur. Igjen svarte Trine for meg og sa at jeg elsket det. Hun tok ikke feil. Det neste de spurte om var hvor lenge jeg skulle være fanget. Trine svarte at hun ville låse opp om en uke, og at jeg i mellomtiden måtte nøye meg med å se henne leke med andre pikker. Susie tente på tanken og foreslo at de skulle gjøre det samme med Mark. Mark gikk med på det, men på en betingelse. At han fikk knulle Trine først. Susie nikket og han tok Trine i hånden og tok henne med til enden av bassenget hvor det var et lite polstret platå. Jeg fulgte etter og la meg på solsenga som lå nærmest platået. Trine la seg på rygg og Mark tok plass mellom beina hennes og begynte å slikke henne. Han vekslet mellom å slikke og å fingre henne. Flere av de rundt bassenget vendte blikket mot de, kanskje ikke så rart for nå hadde Trine begynt å stønne ganske høyt. Etter hvert begynte folk å trekke nærmere også. En eldre mann med hvitt hår og skjegg gikk bort til de to og spurte om han fikk være med.

Trine nikket og mannen strakk ut hånda og begynte å massere Trines bryster før han lente seg ned og sugde på brystvortene hennes. Mark trakk henne opp og hun satt på kanten av platået og begynte å runke pikkene deres. Hun tok Marks pikk i munnen og sugde han samtidig som hun runket den eldre mannen. Etter en stund så byttet hun på hvem hun sugde og hvem hun runket. Hun fortsatte å suge de i noen minutter og vekslet på hvem hun hadde i munnen helt til Mark satt seg ned ved siden av henne. Trine reiste seg og tredde seg sakte ned på pikken hans og begynte å ri han. Den eldre mannen stilte seg ved siden av henne slik at hun kunne fortsette å suge han. Flere skuelystne hadde nærmet seg og et par hadde begynt å leke med hverandre på solsenga like i nærheten.

Etter å ha ridd Mark i noen minutter så la Trine seg på rygg og det ble den eldre mannen sin tur til å knulle henne. Han førte pikken inn i henne og knullet henne. Mark lå ved siden av henne slik at hun fikk pikken hans i munnen og sugde han. Begge mennene nærmet seg klimaks. Den eldre mannen trakk seg ut og Trine satte seg opp. De to stilte seg foran henne og runket til begge kom over brystene og ansiktet hennes. Hun slikket pikkene deres ren før hun ba meg komme bort til henne. Jeg gikk bort og hun la seg ned på rygg og ba meg slikke henne til orgasme. Jeg gjorde som hun ba om og noen minutter senere så stønnet hun og klemte lårene inntil hodet mitt i det orgasmen skyllet over henne. Normalt sett ville jeg vært steinhard, men buret rundt pikken min hindret dette. Jeg ble sittende der frustrert og uforløst og tenkte hvordan jeg skulle holde ut en hel uke med dette.