Skitur med happy ending.

"Jeg stilte meg ved siden av henne i senga og hun tok pikken min i munnen mens hun fortsatte å ri Eivind."

Det var lørdag og jeg hadde fri, men likevel var jeg oppe klokka 8. Jeg spiste frokost, pakket ryggsekken og ventet på at Eivind skulle plukke meg opp. Jeg meldte han i går og inviterte han med på fjelltur. Klokka 9 stod han utenfor og jeg lesset inn utstyret mitt og la skiene på taket før vi kjørte av gårde. En drøy time senere var skiene festet på sekken og vi startet på de drøyt 1500 høydemetrene vi skulle opp. Vi gikk med skiene på sekken noen hundre meter før vi spente de på og gikk de siste 1200 med ski på beina. Turen opp var tung, men utsikten på toppen og den ventende nedkjøringen gjorde det hele verdt det. Jeg var mer fjellvant enn Eivind så det var jeg som valgte linja ned igjen.

Han holdt godt følge nedover fjellsida, men etter hvert fikk han mer og mer syre i lårene og pausene ble lengre og lengre. Nede ved snøgrensen var det så vidt han fikk av seg skiene. Jeg tok skiene hans resten av vegen slik at han kunne konsentrere seg om å komme seg helskinnet ned. Nede ved bilen så kjente han krampene komme så han ba meg om å kjøre hjem. Jeg satte meg bak rattet og han satte seg inn med passasjersetet så langt bak som mulig slik at han fikk strekke beina under bilturen. Vi var hjemme hos meg i 6-tida. Perfekt timet, for oppe ventet konas hjemmelagde pizza. Etter at jeg hadde pakket vekk skiutstyret i boden så gikk vi opp i leiligheten. Pizzaen stod allerede på bordet, og kona fant fram iskald øl som hun serverte oss. Vi fortalte henne om turen og hun smilte godt når jeg la ut om hvor sliten Eivind var mot slutten og smilet gikk over i latter når han reiste seg og demonstrerte gangen han hadde ned igjen mot bilen.

Etter at hun hadde ledd fra seg så spurte hun om det gikk bra med han nå. Han nikket, men sa at det var godt han skulle overnatte her for han ville neppe klart å kjøre hjem i kveld. Kona tilbød han å massere de såre musklene hans mens jeg ryddet vekk maten. Han nølte, men ettersom både kona og jeg insisterte så lot han seg overtale. Han ville bare ha en dusj først. Kona tok den lengste sofaputa og la den over kaffebordet og sjeselongen. Hun la et håndkle over puta og etter at Eivind kom fra dusjen ba hun han om å ta plass på den improviserte massasjebenken mens hun gikk ut på badet for å finne olje som hun kunne bruke.

Da kona var vekke spurte Eivind om dette var greit for meg. Jeg svarte at det ikke var noe problem og at han bare skulle slappe av og nyte massasjen. Han ble beroliget og la seg ned på magen. Da kona kom ut igjen hadde hun tatt av seg genseren og hadde bare på seg en hvit singlet og en svart tights. Hun så på Eivind og sa at hun ikke kunne massere han dersom han ikke tok av seg joggebuksa og t-skjorta. Han så på meg, men jeg bare nikket og han reiste seg og tok av seg til bare bokseren. Kona helte oljen i hendene og gned de mot hverandre før hun begynte å massere. Hun startet med nakken og skuldrene før hun fortsatte ned langs ryggen. Jeg visste hvor flink hun var så jeg var ikke overrasket da Eivind begynte å lage godlyder når hun traff de rette punktene. Jeg hadde ryddet vekk maten, tørket over kjøkkenet og leita fram potetgull og en øl til da kona var ferdig med baksiden og ba Eivind om å snu seg.

Eivind nølte og spurte om hun ikke kunne massere lårene hans litt mer. Kona knadde han godt en stund til før hun igjen ba han snu seg. Eivind nølte igjen og både kona og jeg skjønte etter hvert hvorfor. Kona forsikret han om at det gikk bra, at det ikke var noe å være flau for og at det ikke plaget henne. Han var nokså brydd, men snudde seg sakte rundt og vi så bulen i bokseren hans. Kona gjentok at det ikke gjorde noe og at han bare skulle nyte resten av massasjen. Hun startet med å massere hendene hans, først den høyre, så den venstre. Hun fortsatte med å massere skuldrene, brystet og nakken hans. Jeg ble nokså tent av å se på, så jeg bestemte meg for å ta en kald dusj. Jeg vasket meg raskt før jeg skyldte med iskaldt vann. Jeg tørket meg og tok på meg bokser, t-skjorte og en joggebukse før jeg gikk ut igjen i stua. Kona stod fremoverlent over Eivinds lår og masserte de grundig.

Etter å ha massert begge lårene så tok hun tak under leggene hans, løftet beina hans og ristet de forsiktig. Kona spurte Eivind hvordan det føltes. -Wow! utbrøt Eivind før han sa at det var den beste massasjen han hadde fått noen gang og at kona kunne vært profesjonell. Kona takket før hun sjokkerte han med å spørre om han ville ha en happy ending også. Eivind lo av det han trodde var en spøk, men når han så at ingen av oss lo så spurte han om hun var seriøs. Kona nikket. Eivind så på meg og jeg sa at han fortjente det etter den kraftanstrengelsen han hadde hatt i dag og at jeg gjerne delte kona mi med han.

Han rødmet og klarte ikke å si noe. Jeg ba kona om å vise at hun mente alvor. Hun trakk singleten over hodet før hun trakk av seg tightsen. Hun stod foran han med kun undertøy på. Eivind sa fortsatt ingenting, men bulen i bokseren var tilbake og kona lente seg fram og trakk den av han. Pikken hans lå halvfet opp mot navlen og kona tok den i hånda og begynte å runke den forsiktig. Pikken vokste raskt i hendene hennes og det tok ikke lang tid før hun tok den harde pikken hans i munnen og begynte å suge han.

Kona så opp på meg og spurte -Liker du å se meg suge kompisen din? Jeg nikket og hun fortsatte - Mhm, det er så deilig å kjenne den store pikken i munnen! Kle av deg du også, jeg vil ha en pikk til å leke med! I motsetning til Eivind så nølte ikke jeg. Jeg kastet klærne og stod naken på gulvet da kona tok Eivind i hånda og ledet han inn mot soverommet. Jeg fulgte etter. Inne på soverommet plasserte hun to puter mot veggen før hun ba Eivind sette seg med ryggen mot putene. Etterpå ba hun meg sette meg foran han med ansiktet vendt mot han.

Jeg gjorde som jeg ble fortalt. Kona stilte seg på kne ved siden av senga og ba meg sette meg enda nærmere Eivind. Jeg akte meg nærmere og nærmere helt til pikkene våre stod bare 10 centimeter fra hverandre. Kona tok tak i en pikk med hver hånd og begynte å runke de før hun lente seg ned og begynte å veksle på hvilken pikk hun sugde. Etter å ha sugd pikkene hver for seg så førte hun de helt inntil hverandre og lot tungen sirkle rundt begge to samtidig før hun gapte over de og tok tuppen av begge to i munnen.

Etter noen minutter med denne behandlingen så reiste kona seg opp og tok av seg BH og truse før hun klatret opp i senga sammen med oss. Hun la seg på rygg og ba Eivind stille seg over henne i en 69-stilling slik at hun kunne suge han samtidig som han slikket henne. Eivind hadde sluttet å nøle og stilte seg raskt opp og begynte å slikke henne. Kona sluttet å suge han lenge nok til å be meg om å bli med på slikkinga. Jeg la meg ned mellom beina hennes og slikket henne en liten stund før jeg lente meg tilbake og lot Eivind slikke.

- Jeg vil at begge slikker meg samtidig, ba kona om. Eivind spredte leppene hennes med fingrene før vi sammen lot tungene våre massere tappen hennes. Hun stønnet høyt før hun krevde å få kjenne Eivinds pulserende lem i fitta. Eivind la seg på rygg i senga og kona senket seg sakte ned på pikken hans og begynte å ri han. Hun satt med ryggen mot han og han strakte hånda si rundt hofta hennes og masserte musa hennes. Jeg stilte meg ved siden av henne i senga og hun tok pikken min i munnen mens hun fortsatte å ri Eivind. Etter en liten stund så lente hun seg godt tilbake og lot Eivind styre tempoet i knullingen.

Han fortsatte å massere musa hennes til hun ba meg om å slikke henne. Jeg la meg ned mellom beina hennes, strakk ut tungen og slikket henne samtidig som hun red Eivind. Kona stønnet høyere og høyere. Hun var klar for mer. - Jeg vil ha begge pikkene i meg, jeg vil at dere fyller fitta mi! kommanderte hun. Jeg satte meg på kne foran henne og førte pikken mot musa hennes. Hun tok tak i pikken min og førte den sakte inn over Eivinds pikk. I det pikken hadde penetrert henne så slapp hun taket og ba oss knulle henne. Jeg begynte å støte rolig og etter hvert fant jeg og Eivind en fin rytme. Kona stønnet.

Hun fortalte hvor deilig det var og hvor godt vi fylte henne opp. Jeg økte tempoet og kona stønnet høyere og høyere. -Ja! Ja! Knull meg, fyll meg, få meg til å komme! ropte hun ut. Jeg kjente at jeg holdt på å få krampe i låret så jeg trakk meg ut. Kona så først skuffet ut, men da jeg la meg ned mellom beina hennes og begynte å slikke så stønnet hun igjen og ropte -slikk meg til orgasme! Hun tok tak i håret mitt og presset meg ned mot fitta. Jeg slikket henne og så at Eivind hadde tatt tak i brystene hennes og masserte de.

-Jeg kommer, jeg kommer! ropte hun ut og skjøv meg vekk. Jeg satte meg opp og det samme gjorde kona. Hun økte tempoet på ridingen og jeg så hvordan hun skled opp og ned på Eivinds pikk. Hun masserte musa si samtidig som hun red han. -Herregud, ja! Kom sammen med meg, kom inn i meg! stønnet hun. -Jeg kommer! svarte Eivind. Å guud! utbrøt han i det han fylte fitta hennes.

De stønnet begge og jeg så hvordan pikken hans rykket til i det han tømte seg i henne. Hun fortsatte å ri han sakte til han var ferdig, først da trakk hun pikken hans ut. Hun satt over han med spredte bein og jeg så sæden hans renne ut av fitta hennes. Kona snudde seg i senga og stilte seg på kne foran Eivind. Hun bøyde seg ned, lot tunga gli oppover skaftet hans og slikket i seg sæden som hadde rent ned på siden.

Hun tok tak i pikken hans og sugde og slikket tuppen ren også. Hun passet på å få all sæden hans inn i munnen og holdt på så lenge at han ble hard igjen. Hun fortsatte å suge han så jeg jeg stilte meg bak henne og førte pikken min inn i henne bakfra. Jeg tok tak i hoftene hennes og økte tempoet. -Ja, knull meg hardt! stønnet hun. Hele tide fortsatte hun å suge Eivind. Kona nøt å kjenne pikken min inni seg og Eivind nøt hvordan hun jobbet med munnen på pikken hans. Etter en stund så ba jeg kona om å snu seg slik at jeg fikk se ansiktet når jeg knullet henne.

Hun la seg på rygg og jeg førte pikken inn i henne igjen. Eivind satte seg opp på kne ved siden av ansiktet hennes slik at hun fortsatt kunne suge han mens jeg knullet henne i misjonærstilling. Jeg løftet den ene foten hennes og støtte inn i henne så hardt at brystene ristet før jeg roet ned igjen. -Hold pikken opp slik at jeg får slikket ballene dine, ba kona Eivind. Han gjorde som han ble bedt om og kona slikket og sugde på ballene hans mens han bøyde seg ned og masserte brystene hennes. Hun tok igjen pikken hans i munnen og sugde han. Jeg kommer, advarte Eivind. Kona sluttet å suge han.

Eivind runket pikken og ba kona gape opp. Det gikk ikke lang tid før han kom i konas munn. Kona svelget. Jeg kjente at jeg ikke klarte å holde ut lengre så jeg trakk meg ut og runket pikken min til jeg sprutet oppover magen og brystene hennes. Kona smilte og sa -Nå trenger jeg en dusj. Eivind og jeg kledde på oss og gikk inn i stua. Vi laget til igjen sofaen og satte oss foran TVen med en øl hver. Han lurte på hva som akkurat hadde skjedd og jeg forklarte at kona og jeg hadde planlagt dette. At vi hadde gjort lignende med andre tidligere, men aldri med noen fra egen vennekrets.

Jeg prøvde å forklare: -Vi tenkte at siden du er singel og kona liker deg så ville vi ta sjansen. Håper det går bra og vi kan forbli venner? Eivind nikket -Ja, selvfølgelig. Jeg fortsatte -Dersom sjansen byr seg så kanskje vi kan gjøre det igjen, men jeg håper du vil la det bli mellom oss. Vi er ikke så interessert i at alle vet om livsstilen vår. Eivind nikket igjen. Kona kom etter hvert og satte seg sammen med oss. Vi pratet litt og så litt på TV før vi tok kvelden.